Sunday, October 30, 2011

Bevezető fejezet

Ezt amolyan bevezetőnek szántam. Ezért is lett olyan rövid. Ha igényt tartotok rá, akkor folytatom! :)

Puszi: Elena* ;)


Bevezető:


 Ez az egész olyan meglepetés a barátnőmtől. Remek! Még csak azt se tudom, hogy mi az úti cél! Pedig legalább azt az egy dolgot igazán megtudhattam volna. Itt ülök a barátnőm mellett a repülőn, kb. ha jól tudom nemsokára leszállunk. Csak azt remélem, hogy nem valami nyálas romantikus helyre visz. Az hiányzik a legjobban az életemből. Alison csak azért erőszakolt rá erre az útra, hogy elfelejtsem az előző kapcsolatomat, aminek még 2 napja se lett vége. Egy hatalmas sóhaj hagyta el ajkaimat mikor végül leszálltunk, és akkor szembesültem, hogy hol is vagyok. Párizs... Ennél rosszabb helyre már nem is vehetett volna.
-A szerelem városa...- Jegyeztem meg miközben a reptérről sétáltunk kifelé.
-De nem csak a szerelemé, hanem a divat városa is...- Világosított fel Alison lelkesen, mire én csak szem forgatva sétáltam tovább nem foglalkozva vele. Mint utólag kiderült itt él Alison unokatestvére, és felajánlotta, hogy jöjjön el, látogatóba. És persze aztán engem is elcipelt erre az útra nem foglalkozva azzal, hogy mi lesz róla a véleményen.
-Nyugi tetszeni fog!- Mosolygott rám Alison, mire én is erőltettem arcomra egy halvány mosolyt. Igaza van! Talán tényleg tetszeni fog, és ezt inkább egy kalandnak kéne felfognom, és nem egy kínzásnak amit mindenképpen túl kéne élnem. Ahogy gondolkoztam, a kocsi hirtelen megállt egy emeletes ház előtt. Kiszálltam, és felnéztem. Alison közben egy papírkát nézegetett, majd felszólalt.
-Legfelső emelet...- Mondta miközben még mindig a papírfecnit nézegette, és rám nézett. Aki elhozott minket kocsival felajánlotta, hogy segít nekünk felvinni a csomagokat amit el is fogadtunk. Felmentünk a 3. szintre. Az egész 3. szint két lakásból állt, így hát eléggé elfértünk.
-Amúgy lakni fog még rajtunk kívül itt valaki?- Kérdeztem miközben körbenéztem a lakáson. Bementem az egyik hálószobába, és odavittem a bőröndjeimet.
-Nem! Csakis a miénk az egész...- Mondta hatalmas lelkesedéssel az arcán, mikor a „szobámba” lépett. Az ablakhoz lépett, és elhúzta a függönyt. Szinte csillogó szemekkel nézett ki az ablakon.
-Pont a legjobb szobát fogtad ki!- Húzta el száját, és kinyitotta az erkélyajtót. Először kicsit furán néztem rá, majd én is kimentem az erkélyre, és akkor megértettem. Az Eiffel toronyra nézett az erkély. Halványan elmosolyodtam.
-Cserélhetünk szobát ha gondolod!- Ajánlottam fel kedvességből, de amúgy eszem ágában sem volt odaadni a szobát. Alison csak legyintett egyet, majd átment a másik hálóba, és elkezdett kipakolni. Volt kint egy szék amire leültem, és halkan felsóhajtottam. Tényleg szép volt a kilátás, és ezzel meg is győztem magam, hogy nem is lesz olyan rossz itt lenni. Az éjszaka fényei szépen világítottak. Elsöpörtem pár kósza tincset a hajamból. -Alison én lefekszem aludni!- Álltam fel és kiabáltam át a másik szobába. Erre én csak egy „rendbent” kaptam válaszként, és becsuktam az ajtómat. Az erkély ajtómat nem csuktam be, hanem kimentem ismét, és nekitámaszkodva a korlátnak figyeltem a város fényeit. Egy pillanatra oldalra néztem, és nem messze innen volt még egy erkély, gondolom a másik lakásé. -Gyönyörű...- Jegyeztem meg inkább csak magamnak mondva, de ekkor megszólalt egy hang feltehetően a másik erkélyről.
-Akkor ebben egyetértünk!- Szólalt meg egy férfi hang, mire rögtön odakaptam tekintetemet. Kicsit értetlenül néztem rá, mint aki azt se tudja hol van, majd zavartan elmosolyodtam. -Ja amúgy Mark a szomszéd...- Mosolygott rám kedvesen.
-Ariana! Én most bemegyek...- Nyeltem egyet összehúzott szemöldökkel, de az ő arcáról még mindig nem lehetett letörölni a mosolyt. Elkezdtem hátrálni, de sikeresen el is estem háttal, és konkrétan beestem a szobámba.
-Jól vagy?- Kérdezte, mire én gyorsan felálltam, és kihajoltam, és ránéztem.
-Persze!- Mondtam hangosan, és már ott se voltam, hanem gyorsan becsuktam az ajtót, és inkább jobbnak láttam lefeküdni aludni.

 

2 comments:

  1. Szia Elena! Nagyon tetszik nekem a történet! Alig várom már! Kérlek az enyémhez is írj komit!

    ReplyDelete
  2. Szia! :)
    Először is nagyon köszönöm a komit, jó hallani, hogy tetszik a történetem!
    Most elkezdtem olvasni a történetedet, és már neki is álltam komizni! :)

    Puszi: Elena*

    ReplyDelete