Wednesday, November 2, 2011

2. fejezet részlet

Hoztam nektek a következő fejezetből egy kis részletet! (: A 2. fejezetet vagy csütörtökön, vagy pénteken hozom! (:

Puszi:Elena*

 Részlet:

-Na jó legyen!- Sóhajtottam fel, és karja után kaptam, és valósággal behúztam a házba. Halkan becsuktam az ajtót. Reméltem, hogy Alison már alszik, és nem fog bezavarni. Mutató ujjamat ajkaimhoz tettem, ezzel jelezve, hogy maradjon csöndbe, és keze után nyúltam, és a szobám felé kezdtem el húzni. Látszólag tetszett neki a helyzet, hiszen arcán még mindig ott volt az a kaján mosoly. Beértünk a szobámba, és óvatosan becsuktam magam mögött az ajtót, és talán kicsit megkönnyebbülten felsóhajtottam.
-Ez olyan fura volt. Mintha olyan nagy titoknak kéne felfogni, hogy felhozol a szobádba, önszántadból!- Hangsúlyozta ki az utolsó szót, és közelebb lépett hozzám...


No comments:

Post a Comment